Voorbereiding - Reisverslag uit Vijlen, Nederland van Frans Alleleijn - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Vijlen, Nederland van Frans Alleleijn - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Frans

14 Augustus 2017 | Nederland, Vijlen

In de afgelopen weken ben ik gestart met de voorbereidingen op mijn voettocht naar Santiago de Compostela. Dat betekent onder andere dat ik al heel wat kilometers heb gewandeld in het Heuvelland met een steeds realistischer aantal kilo's aan bepakking. In de fase waar ik nu zit wordt de inhoud van de rugzak steeds belangrijker. Wat neem ik wel en wat niet mee? De kunst van het weglaten....;-)

Volgende week donderdag, 24 augustus, vertrek ik.

Op mijn reis wil ik graag iets van mijn ervaringen met jullie delen. Dat zal zeker niet iedere dag zijn. Het is vooral bedoeld om jullie (af en toe) te informeren. Hiermee vervalt dus de eerder aangemaakte WhatsApp groep. Op deze manier krijgen we geen overbodige piepjes en berichtjes op onze telefoons :-)

  • 14 Augustus 2017 - 16:14

    Victor Lemmens:

    Slim voel en denkwerk maken kracht in het loopwerk. Een echte pelgrim leert op zijn tocht wat hij meeneemt en achter laat. Hoe meer je meeneemt, des lichter wordt alles naarmate je vordert......

    Ik spreek je nog

    Groetjes,
    Vic

  • 14 Augustus 2017 - 22:52

    Jo Braeken:

    Frans, ik bewonder wat je gaat doen. Misschien sta ik niet zo achter je innerlijke gedachten en vind ik het wat zweverig, maar ik ga je volgen en probeer me te laten overtuigen.

  • 15 Augustus 2017 - 09:23

    Janneke:

    Lieve Frans, voor mij een ongelooflijke (...) missie die jij gaat ondernemen; des te meer bewondering voor je moed. Zou graag af en toe.... 1 km met je meelopen om even te horen hoe het met je gaat, maar daar hebben we nu een app voor.

    Succes en uiteindelijk is het heel eenvoudig: stap voor stap

  • 15 Augustus 2017 - 10:40

    Helmut En Mieke:

    Hoi lieve buur,

    Ook al wil je een lichtere rugzak geestelijk zit ik bij je op je rug, of je wilt of niet.
    Even meekijken over de rand en je lekker laten zweten. Leuk je te volgen, respect van onzer zijde en wat er ook in en uit gaat in de rugzak GENIET.! (enne ik blijf zitten je krijgt me er niet uit!)
    Kus van de andere zijde van de muur.

  • 17 Augustus 2017 - 08:47

    Christien:

    Lieve Frans succes met afstemmen op jezelf en je rugzak xx

  • 17 Augustus 2017 - 18:27

    Harrie En Carolien:

    Frans, we hopen dat je wensen/verwachtingen uitkomen.
    We wensen je heel veel succes en geniet ook van deze bijzondere tocht.

  • 27 Augustus 2017 - 10:57

    Gosé:

    Hallo Frans
    Ik kan je nu wel bereiken, gelukkig. Ik ben heel benieuwd naar jouw belevenissen.
    Mooie dag (dagen)
    Poen gosé

  • 28 Augustus 2017 - 16:51

    Karen:

    Hi Frans,
    Hope you are enjoying yourself and that all is going well. Enjoy!

  • 30 Augustus 2017 - 17:21

    Anita:

    Hoi Frans,
    Hoop dat het met je enkel goed gaat. Wens je nog veel wandel plezier. Groetjesss

  • 31 Augustus 2017 - 16:02

    Ko:

    Hey Frans, hoe gaat het kerel? Ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat? ik hoop dat je er van geniet. veel succes! Goede tocht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frans

Actief sinds 12 Aug. 2017
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 6446

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

24 Augustus 2017 - 07 Oktober 2017

Voettocht naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: